loading

Category: Za prave muškarce

  • Home
  • Category: Za prave muškarce

ZAVISNOST OD KOCKE

Kao što se zavisnost od heroina smatra najtežom zavisnošću kada su droge u pitanju, tako se i kockanje smatra najtežom bihevioralnom zavisnošću.

Neki od pokazatelja patološkog kockanja:

  • Preokupiranost kockanjem
  • Potreba da se kocka sa sve većim iznosima kako bi se postigli isti efekti
  • Neuspešni pokušaji da se prekine sa kockanjem, gubitak kontrole
  • Neuspeh da se smanji kockanje
  • Nervoza i nemir ukoliko se pokušava smanjiti kockanje
  • Kockanje se koristi kao beg od problema i lošeg raspoloženja
  • Kockanju se vraća kako bi se „povratili dugovi“
  • Laganje, obmanjivanje prijatelja i porodice
  • Pribegavanje kriminalnim delima
  • Uništavanje veza zbog kockanja
  • Oslanjanje na druge radi izlaska iz očajne finansijske situacije.

Kao i kod ostalih bihejvioralnih zavisnosti, i kod kockanja je uobičajno stanje žudnje pre započinjenja aktivnosti, koje je jako slično onome koje imaju zavisnici od psihoaktivnih supstanci pre upotrebe droge.

Kockari žele da povrate izgubljeni novac i nadoknade gubitak jer se tako osećaju moćno i uspješno. To je takozvana strast za kockanjem koju slijedi kockarski trans, u kome je izmjenjeno stanje svjesti i ljudi zaborave na svijet oko sebe. Nije bitno koliko se već izgubilo već se stavljaju novi ulozi i tako u krug.

Stadijumi zavisnosti u kockanju

  1. Gubitak kontrole tokom kockanja – ovo je ono što razlikuje kockara od običnog čovjeka, jer se kod kockara situacija otima kontroli, i kocka se zbog adrenalina a ne novca. Pošto ne može uvijek da dobija, čak i kada izgubi on nastavlja da se kocka, da bi se ponovo osjetio uspešno. Jedina prepreka tome je iscrpljivanje novčanih sredstava koja ga sprječavaju da ostane u igri.
  2. Nastanak psihičke zavisnosti – snažan priliv adrenalina je za kockara isto što i alkohol ili droga i koristi svaku priliku da se nađe u kockarnici, a tamo konstantno gubi vrijeme i novac. Sve manje vremena provodi sa porodicom a to pravda prekovremenim radom. Novac počinje da se koristi isključivo za kocku a ostali životni troškovi poput komunalija, hrane i odjeće se potpuno zanemaruju.
  3. Apstinencijalna kriza – kockar je opsednut kockanjem i počinje da se javlja psihička kriza, osjeća se loše, neispavano, nervozan je, razdražljiv a raspoloženje mu se stalno menja. Dugovi se gomilaju i u jednom trenutku kockar priznaje sve porodici. Ona mu pomaže i diže kredit da bi isplatila dugove a kockar daje obećanje da će prestati sa kockanjem ali to se ne dešava, jer za njega život bez kockanja nije zanimljiv. Poslije nekog vremena vraća se kockanju i situacija se ponavlja.
  4. Faza očajanja – žudnja za kockanjem dostiže ogromne razmjere i kockar počinje da prodaje vrijedne stvari i dragocjenosti ili koristi poslovni novac. Ovo rezultuje depresijom, kajanjem i konstantnim stresom koji guraju kockara da se okrene alkoholu, narkoticima ili tabletama a javljaju se i misli o suicidu (drvobjev.com)

    Simptomatski ovisnici o kockanju disfunkcionalnost emotivnog odnosa sa svijetom mijenjaju kroz emotivan odnos s kockom. Kockanje nakraju postaje jedina mogućnost kompenzacije psihološkoga stanja, njegov uvjetni refleks koji se automatski reaktivira u stanju frustracije i stresa. Kockanje je postalo samogenerirajuća aktivnost koja stvara probleme u svim sferama života, nije više ovisno o stresu, nego u stresu traži mogućnost racionalizacije poriva za daljnjim kockanjem. Krug se zatvorio, a u međuvremenu je kockar ispražnjen emotivno, duhovno, psihološki i socijalno.

Kako se ponaša osoba koja je zavisna od kocke?

Prvenstveno, ona troši mnogo vremena na kockanje i gubi mnogo novca u igri. Utiče loše na druge Ijude, slabi ili prekida kontakte sa svojim prijateljima i porodicom i zanemaruje sva druga interesovanja i obaveze, a postaje jako vezana za krug ljudi s kojima kocka, oseća da ne može da kontroliše svoje ponašanje i često gubi samopoštovanje i razvija osećanje griže savesti i ponekad po¬staje agresivna ukoliko izgubi mnogo novca.

A najčešći razlozi koje ljudi navode zašto počinju da se kockaju su: osećaj zadovoljstva dok kockaju, dobra zabava, način da se pobedi dosada, da zaborave probleme, a neki se nadaju da će na ovaj brz način doći do većeg novca.

TESTIRAJTE SEBE IMATE LI VI PROBLEM SA KOCKOM?

Sljedeći test će vam pokazati u kom stepenu je kod vas izražena zavisnost od kocke. Kockanje u tom smislu obuhvata veliki raspon različitih igara: sve igre sa kartama, igre sa kockicama (jamb i sl.), mašine (“jack potovi”, “voćne mašine”…) Test je napravila grupa stručnjaka u holandskom Institutu za alkohol, drogu i druge zavisnosti (NIAD).

  • Da li se u posljednje vrijeme kockate više nego ranije?
  • Da li uvek smišljate izgovore u namjeri da se kockate?
  • Da li nastavljate da se kockate i kada gubite?
  • Da li ste nekada propustili dogovoreni sastanak zbog kockanja?
  • Da li ste ikada ušli u sukob zbog kocke?
  • Da li se stidite da kažete drugima koliko se često kockate?
  • Da li se osjećate loše kada se ne kockate?
  • Da li se ikada kockate zato što vam je potreban novac?
  • Da li ste se nekada kockali duže nego što ste planirali?
  • Da li biste se kockali novcem koji ste dobili na nepošten
  • način?
  • Da li nastavljate da se kockate i kada pobjeđujete?
  • Da li se ikada kockate da bi zaboravili svoje probleme?
  • Da li se ikada kockate zato što nešto proslavljate?
  • Da li vam pada teško da se ne kockate duže vrijeme?
  • Da li se ikada kockate zato što vam je dosadno?

Ako ste pozitivno odgovorili na 1 do 4 pitanja za vas nema opasnosti, između 5 i 9 pozitvnih odgovora je grupa kod koje postoji rizik i vi morate da budete obazrivi. Ali ako broj pozitivnih odgovora iznosi između 10 i 15 vi imate problem koji morate rješavati.

ŠTA JE KAMAGRA?

Šta je kamagra najbolje opisuju muškarci koji su ovim lijekovima za erektilne disfunkcije bukvalno spasili svoju muškost i svoju mušku čast.

Kamagra je lijek koji se koristi za liječenje poremećaja erekcije, slično kao i kod Viagre. Oba lijeka sadrže aktivni sastojak sildenafila. Kamagra je, poput Viagre, vrsta lijeka za erektilnu disfunkciju koja se naziva inhibitor fosfodiesteraze 5. Inhibitori PDE5 sprječavaju prebrzi rad enzima zvanog fosfodiesteraze tip 5 (PDE5).

Ako PDE5 djeluje sporije, odgovor za opuštanje mišića i širenje krvnih žila može obaviti svoj posao.

Nedavne studije su pokazale da će do 52% muškaraca imati erektilnu disfunkciju (ED) ili impotenciju do 50. godine, dok će do 26% muškaraca to iskusiti do 40. godine. Živimo u vremenu u kojem je tako lako održavati nezdrav način života, da čak i ne shvatamo negativne posledice koje mogu uticati na sposobnost našeg tela da deluje u mnogim aspektima naših života.

Kamagra proizvodi osiguravaju da u ljubavnoj postelji sve funkcionira kako treba, bez straha da ćete zakazati, bez srama i osjećaja poniženja. Kada imaš kamagru više i ne misliš na problem, vodiš ljubav nježno i strastveno, kao da problema nikada nije ni bilo i kao da ga više nikada i neće biti.

Postala je sinonim za rješavanje svih mogućih problema sa potencijom. Mirne duše se može reći da je kamagra brend za mušku potenciju.

Pregledom prodajnih kataloga Kamagre naići ćete na gelove, razne tablete, bombone, šumeće tablete, viagru za muškarce i žene, te druge proizvode za seksualno zdravlje, svaki proizvod je detaljno opisan, kao i njegov sastav, djelovanje i način uzimanja.

Kamagra djelovanje?

Kamagra neće djelovati ako muškarac nije seksualno uzbuđen. Također, neki uvjeti mogu pogoršati ili onemogućiti djelovanje Kamagre. Dakle, neće optimalno djelovati ako je muškarac pod utjecajem alkohola, ako je preumoran ili ako je unio previše hrane prije uzimanja Kamagre. Ne samo da alkohol narušava djelovanje Kamagre, on također povećava uzrokuje još teži oblik erektilne disfunkcije.

Kamagru je najbolje uzimati natašte, otprilike sat vremena prije odnosa. Počinje djelovati od 30 do 60 minuta i potrebna je seksualna stimulacija za njezino djelovanje.

Vrste Kamagre?

Kamagra postoji u raznim oblicima:

  • Kamagra Gel Oral Jelly,
  • Super Kamagra tablete,
  • Kamagra Gold tablete,
  • Kamagra šumeće tablete,
  • Kamagra bombone za žvakanje.

Nuspojave Kamagra tableta

Većina simptoma povezanih s ED predmetima je zbog nedostatka tekućine u organizmu. Vjerojatnost za pojavu nuspojava može se umanjiti pijenjem vode i održavanjem hidratacije. To sigurno neće u potpunosti smanjiti simptome. Za svaku reakciju, pod uvjetom da se  ne javljaju veći problemi, pročitajte brošuru s podacima ili provedite daljnje istraživanje na internetu.

Redovite reakcije na kamagru su:

  • crvenilo,
  • glavobolja,
  • začepljen nos,
  • proljev.

Tipično, ovi efekti su blage i prolazne naravi, što znači da će nestati za par sati.

Šta je kamagra, zna se, čuvar zdrave seksualnosti

Erektilne disfunkcije zbog neznanja razaraju veze i brakove. Sredstva za potenciju, stimulansi i afrodizijaci su se nekada nabavljali poskrivećki, uz najveću konspiraciju, jer je bilo sramotno da itko i nasluti da vam “alat više ne radi, da se ne diže i da ne možete odraditi posao”.

Kamagra opasnosti – kako uzimati ovaj preparat?

Kamagra tablete najbolje je uzeti pola sata prije planiranog seksualnog čina i to uvijek s vodom. Kamagra se ne miješa dobro s alkoholom. Ukoliko jeste pomiješali s alkoholom, to ne znači da su Kamagra opasnosti nešto što će Vas sada sigurno zadesiti. Miješanje s alkoholom zapravo ima suprotan efekt, odnosno; ukoliko miješate preparat s alkoholom, vrlo vjerojatno neće vidjeti ikakav efekt, ili će on biti vrlo slab.

Kamagru također morate uzimati maksimalno jednu tabletu dnevno, a ukoliko posjedujete Kamagru u obliku oral gela ili šumećih tableta, pravilo je uglavnom isto: 1 dnevno. Muškarci često isprobavaju i tehniku prepolovljavanja doze kako bi bili posebno sigurni, a mnogima će i polovična doza biti dostatna za strastvene aktivnosti pola sata kasnije.

KAKO SE UDEBLJATI

Iako se čini da većina muku muči sa skidanjem kilograma, mnogo je i onih koji imaju obrnut problem. Nije lako smršavjeti, ali nije se lako ni udebljati


Jeste li od onih ljudi koji mogu jesti od jutra do mraka, a opet se ne debljaju, koliko god se trudili? Pa, na pravom ste mjestu jer ćemo vam pokazati nekoliko načina kako se zdravo udebljati. Iako većina ljudi ima suprotan problem i vjeruje da se možda deblja samo od zraka koji udiše, među nama ima i drugih, koji se žale na brz metabolizam i sagorijevanje energije velikom brzinom nuklearne reakcije.

Tada se postavlja pitanje postoje li načini koji im mogu pomoći da se udebljaju?
Naravno, samo trebate razumjeti osnovu kod ravnoteže energije i početi unositi više energije. Ali to ne znači da ćete napasti fast food, svaki dan ćete imati izazov da unesete 10,000 kcal u kombinaciji s omiljenim fitness planom, a stan će vam biti pun kutija od sladoleda i pizze.

To se može napraviti na zdraviji način i mnogo učinkovitiji bez nepotrebnog povećanja masti.
Sastavite plan zdrave prehrane za dobivanje na težini


Uvijek se primjenjuju osnove racionalne zdrave prehrane, a posebno kada se želite udebljati. Ljudsko tijelo nije motor s unutarnjim izgaranjem pa se hrana ne može promatrati samo kao izvor energije. Prehranom moramo apsorbirati dovoljne količine svih vitamina, minerala, mikronutrijenata i drugih bioaktivnih tvari poput antioksidansa. To je jedini način da tijelu date sve što mu treba.


Za zdravo debljanje


• Ne preskačite obroke – zdrava, odnosno pravilna prehrana podrazumijeva tri veća obroka te 2-3 međuobroka. Želite li se udebljati, trebate povećati unos namirnica bogatih kalorijama, ali to ne znači da trebate jesti sve što vam dođe pod ruku i poboljšati apetit.
• Ne pretjerujte sa zasićenim masnoćama;
zasićene i nezasićene masnoće imaju istu kalorijsku vrijednost, ali posve suprotno djelovanje na zdravlje.
• Da bi se dobilo na masi (težini), potrebno je jesti kvalitetne namirnice: žitarice i proizvode od žitarica, voće i povrće (sadrži nutritivne vrijedne tvari, vitamine, minerale, antioksidanse, prehrambena vlakna koja će nam omogućiti da uspostavimo ravnotežu u organizmu), mlijeko i mliječne proizvode (posebno punomasno mlijeko), masnu ribu (losos, skuša, tuna).
• U prehranu uvrstite maslinovo ulje, koje sadrži omega-3 masne kiseline, no ne posežite za dodacima prehrani ako pravilno jedete. Pijte zdrave napitke, poput mlijeka ili voćnih sokova.
• Povećajte kalorijski unos. Pratite što jedete u jednom danu te dodatno ubacite u prehranu 500 kcal više od onoga što normalno jedete. Tako biste trebali dobivati otprilike oko 0,5 kg tjedno. Kako biste se udebljali, trebate unijeti više kalorija nego što ih potrošite.
• Redovito vježbajte jer vježbanje čini mišiće otpornim na stres. Ako pušite, riješite se te ružne navike.

Primjer jelovnika

Prvi dnevni obrok trebao bi se sastojati od šalice mlijeka s malo crne kave i dvije kriške kruha s maslacem i džemom, alternativa je namaz od sezama i šalica zobenih pahuljica s medom. Nakon dva sata kao prijepodnevni obrok jede se voće i energetski prutić, a potom ručak mora biti lagan. Primjerice, preporučuje se 150 g tjestenine s umakom i mesom ili sojom i kolač za desert.

Poslijepodnevni međuobrok čine voćni jogurt i keksi, dok večera po obroku uključuje 150 do 200 g mesa, ribe, svježeg sira ili neke mahunarke. No, to nije dovoljno, pa se tim namirnicama dodaje kuhano (ili pirjano) povrće začinjeno s malo maslaca ili maslinova ulja (3 žlice).

Prekomjerna tjelesna težina definira se kao indeks tjelesne mase (BMI) ispod 18.5. Procjenjuje se da je to manje od tjelesne mase potrebne za održavanje optimalnog zdravlja. Suprotno tome, preko 25 godina smatra se prekomjernom težinom, a preko 30 godina smatra se pretilim.
Možete koristiti to alat da biste vidjeli gdje vam odgovara na BMI ljestvici.

Hrana muski.ba 1


Sada znate da imate stvarno previše kilograma, pa evo nekoliko obveznih savjeta za vas :
• Jesti puno : Ovo zvuči puno lakše nego što zapravo jest, ali to je istina. Ne znači jesti samo nezdravu hranu i šećere, to znači puno proteina i ugljikohidrata.

• Jedite pravu vrstu masti: Maksimalno povećajte mliječne proizvode, orašaste plodove (uključujući maslac od kikirikija) i meso; klonite se sladoleda, krumpirića i masne bezvrijedne hrane.

• Povećajte protein unos: Piletina, riba, meso, jaja, mlijeko, bademi. Ciljajte na 0.8 – 1.2 grama proteina po kilogramu tjelesne težine.

• U prehranu uključite visoke ugljikohidrate: Ugljikohidrati su glavni izvor energije vašeg tijela. Riža, slatki krumpir, zobene pahuljice itd. Pomoći će vam da se udebljate. Možete je i pojesti puno da biste postigli kalorijske ciljeve.

• Jedite više kalorija nego što vam tijelo opeče: Ovo je veoma važno. Ako je stopa metabolizma previsoka, trebate unositi puno kalorija. Pomoću ovoga možete odrediti kalorijske potrebe Kalkulator kalorija. Ako se želite brzo udebljati, ciljajte na nešto poput 700-1000 kalorija iznad razine održavanja.

• Vježba za debljanje: Idi u teretanu. Koristite neke metode treninga s utezima, to će vam pomoći da dobijete mišiće.

• Spavanje: Morate spavati najmanje 7 sati, ali 8 – 9 sati svake noći za maksimalne dobitke. Vaše tijelo ne radi ništa drugo nego leži tamo i gradi mišiće dok spavate.

Dodatni trikovi!
Mali trikovi za zdrav prirast na tjelesnoj masi
· uz kuhane obroke koristite bogate umake i pečeno škrobno povrće poput bundeve i batata
· u razna variva i kuhane žitarice prije posluživanja dodajte žlicu masnoće po želji (maslinovo 7 repičino/kokosovo/margarin/maslac)
· obogatiti žitarice za doručak sjemenkama, orašastim plodovima i suhim voćem
· mljevene orahe, bademe i lješnjake dodati i salatama i žitnim kašama
· svakodnevno posežite za energetskim proteinskim pločicama i shakeovima načinjenim od punomasnog mlijeka, sjemenki, avokada, proteina, sjemenki, orašastih plodova
· kao dodatak prehrani koristite multivitaminske pripravke s visokim udjelom vitamina B kompleksa
· uz suglasnost i nadzor liječnika, kao dodatak prehrani uzimajte posebno formulirane tekuće visokokalorijske oralne nutritivne dodatke (obično sadrže 2 – 3,2 kcal /1 ml) koji će povisiti ukupni energetski unos
· preferirajte mediteransku prehranu bogatu „dobrim“ mastima te s niskim udjelom ugljikohidrata te s niskim glikemijskim indeksom