Postoje neke trenutne popularne marke i modeli muških satova koji su vrlo popularni i trendi u ovom trenutku. Neki od popularnih brendova muških satova uključuju:
1. Rolex
2. Omega
3. TAG Heuer
4. Breitling
5. Cartier
6. Seiko
7. Citizen
8. Casio
9. Tissot
10. Timex
Također postoje i neke popularne linije muških satova, poput:
1. Rolex Submariner
2. Omega Seamaster
3. TAG Heuer Carrera
4. Breitling Navitimer
5. Cartier Santos
6. Seiko Prospex
7. Citizen Eco-Drive
8. Casio G-Shock
9. Tissot T-Touch
10. Timex Weekender
Svi ovi brendovi i modeli su popularni zbog svoje kvalitete izrade, preciznosti i stila, a svaki od njih ima svoje karakteristike koje mogu zadovoljiti različite ukuse i potrebe. Kupnja muškog sata ovisi o osobnim preferencijama i financijskim mogućnostima.
Šta je bitno kod odabira satova
Kod odabira sata bitno je uzeti u obzir nekoliko elemenata kako biste pronašli sat koji vam najbolje odgovara:
Namjena: Prvo morate odlučiti koji će vam sat najviše odgovarati u skladu s vašim potrebama i namjenom. Dakle, ako tražite sat za svakodnevno nošenje ili za sportske aktivnosti, vjerojatno ćete trebati nešto jednostavno i praktično. Ako tražite sat za posebne prilike, vjerojatno ćete željeti nešto više luksuzno i stilski atraktivno.
Kvaliteta: Važno je odabrati sat koji je izrađen od kvalitetnih materijala i ima dobru reputaciju proizvođača. Sat bi trebao biti izdržljiv i pouzdan te mu treba osigurana kvalitetna podrška od proizvođača.
Stil: Sat bi trebao odgovarati vašem stilu odijevanja. Razmislite o boji i obliku, kao i o tome hoće li se slagati s vašim ostalim modnim dodacima.
Funkcionalnost: Uzimajući u obzir funkcionalnost, treba obratiti pozornost na funkcije kao što su prikaz vremena, datum, vodootpornost i sl. Odaberite sat koji će odgovarati vašim potrebama i aktivnostima.
Cijena: Cijena je također važan faktor prilikom odabira sata. Odaberite sat koji je u skladu s vašim budžetom, ali nemojte zanemariti kvalitetu i funkcionalnost. Sat bi trebao biti vrijedan uloženog novca.
Važno je napomenuti da je izbor parfema vrlo privatna stvar i da svaki čovjek ima svoj vlastiti ukus. Stoga je uvijek najbolje isprobati parfem prije kupnje kako biste bili sigurni da vam se sviđa.
Donosimo vam i opise spomenutih parfema:
Bleu de Chanel – Chanel: Ovaj parfem je poznat po svojim drvenastim i citrusnim notama, a opisan je kao elegantan, sofisticiran i modern. Ima srednje do visoku trajnost i projekciju.
Sauvage – Dior: Ovaj parfem je poznat po svojim svježim i začinskim notama, a opisan je kao intenzivan, muževan i privlačan. Ima visoku trajnost i projekciju.
Acqua di Gio Profumo – Giorgio Armani: Ovaj parfem je poznat po svojim morskim notama i akordima tamjana, a opisan je kao elegantan, senzualan i sofisticiran. Ima srednju do visoku trajnost i projekciju.
Terre d’Hermès – Hermès: Ovaj parfem je poznat po svojim citrusnim i drvenastim notama, a opisan je kao prirodan, muževan i sofisticiran. Ima visoku trajnost i srednju projekciju.
Aventus – Creed: Ovaj parfem je poznat po svojim voćnim i drvenastim notama, a opisan je kao muževan, privlačan i sofisticiran. Ima visoku trajnost i projekciju.
Spicebomb – Viktor & Rolf: Ovaj parfem je poznat po svojim začinskim i drvenastim notama, a opisan je kao muževan, privlačan i eksplozivan. Ima srednju trajnost i visoku projekciju.
Le Male – Jean Paul Gaultier: Ovaj parfem je poznat po svojim slatkim i začinskim notama, a opisan je kao muževan, senzualan i privlačan. Ima visoku trajnost i srednju projekciju.
The One for Men – Dolce & Gabbana: Ovaj parfem je poznat po svojim slatkim i drvenastim notama, a opisan je kao muževan, privlačan i elegantan. Ima srednju trajnost i projekciju.
Eros – Versace: Ovaj parfem je poznat po svojim voćnim i drvenastim notama, a opisan je kao muževan, privlačan i senzualan. Ima visoku trajnost i srednju projekciju.
Fahrenheit – Dior: Ovaj parfem je poznat po svojim drvenastim i začinskim notama, a opisan je kao muževan, privlačan i elegantan. Ima srednju trajnost i projekciju.
1937. godine Bausch & Lomb službeno su predstavili brend Ray Ben i prve naočale Aviator. Naočale sa anti-refleksnim lećama i metalnim okvirom bile su vrlo lagane, jer su izrađene od metala pozlaćenog metala. I dvije zelene leće filtrirale su ultraljubičasto zračenje. Ray-Ban znači “zabranjen od zraka” – “zaštićen od zračenja”.
Aviatori Ray-Ban postali su osobito popularni tijekom Drugog svjetskog rata kada se general Douglas MacArthur fotografirao u njima na Filipinima. Civili nisu propustili priliku pokupiti bodove s neba na zemlju. To je dovelo do njihova formiranja u američkoj modi..
Godine 1938. B&L je lansirao Ray-Ban Shooter sa žutim i zelenim lećama, posebno dizajniranim za strijelce. Žute leće bile su posebno korisne jer su filtrirale plavu svjetlost, poboljšane detalje i minimaliziranu izmaglicu..
1939. pojavio se Ray-Ban Outdoorsman za lovce i ribolovce. Izvorno poznate kao Skeet Glass, sadržavale su posebne elemente i materijale poput bisera i teleće kože.
Sunčane naočale koje nose gotovo svi Ray-Ban je svoju popularnost stekao tijekom Prvog svjetskog rata kada je ova kuća dobila zadatak kreirati naočale za pilote koje će biti otporne na svijetlost. A onda su se preselile u Hollywood, gdje su poznate glumice i glumci postali ludi za njihovim avijatorskim naočalama i Wayfarer modelom. Dizajn je godinama ostao isti, a u skladu s trendovima, mijenjale su se leće i sam okvir. Danas, gotovo je nemoguće pronaći street style fotografiju ili festivalsku fotografiju na kojoj se neka od zaljubljenica u modu ili stylish muškaraca ne smiješi upravo sa ovim modelom naočala.
Zvijezde u Ray Banu
Zvijezde kina, televizije, ikone stila, modeli, a sve se opredijelilo za naočale Ray Ben. Kultni Wayfarer može se vidjeti u raznim trenucima kod Boba Dylana, Johna Lennona, Marilyn Monroe i Andyja Warhola. Tijekom pada popularnosti u 80-ima, marka je potpisala ugovor za pojavu bodova u filmovima. Prvi živopisni debi bila je slika “Risky Business” s Tomom Cruiseom, a zatim i film “Braća Blues”. Danas ikonu stila iz 50-ih vole Leonardo di Caprio, Jack Nicholson, Jude Law, Madonna i mnogi drugi. Popis svih koji nose Wayfarera nije dovoljno jak. Vrijedno je obratiti pozornost na druge modele..
A njihova popularnost i dalje raste. Ray-Ban je čak na svojim stranicama osmislio projekt u kojem imate priliku sami kreirati svoj savršen model Ray Ban naočala. A ako želite slijediti posljednje trendove, okviri s reflektirajućim staklima su pun pogodak.
Ray-Ban sunčane naočale najpoznatije su sunčane naočale na svijetu. Njihovi su modeli bezvremenski i svi ih volimo i nosimo. Upravo zbog te popularnosti, lažni modeli i imitacije Ray-Banica su preplavili tržište. Dioptrija.hr donosi mali vodič o tome kako prepoznati lažne Ray-Ban sunčane naočale! Ray-Ban sunčane naočale bile su zaštita za pilote Piloti američkog zrakoplovstva su se 20-ih godina prošlog stoljeća žalili na odsjaj sunca, zatraženo je od Bausch&Lomba, inače proizvođača medicinske opreme, da naprave sunčane naočale za pilote. Oni
su 1936. isporučili naočale sa zelenim staklima i plastičnim okvirima, zvale su se Anti-Glare. Prvi rezultati su bili odlični te je plastični okvir zamijenjen metalnim. Ime je promijenjeno u Ray-Ban Aviator. Krajem 90-ih godina prošlog stoljeća brand je prodan kompaniji Luxottica. Najprodavaniji model Ray-Ban sunčanih naočala
Ne, najprodavaniji model Ray-Ban sunčanih naočala nije Aviator, već Wayfarer. Proslavili su ih James Dean i film Blues Brothers. Kako prepoznati imitaciju ili lažne Ray-Ban sunčane naočale? Vidjeli ste Ray-Ban sunčane naočale na OLX-u za samo 50 KM? Razmislite još jednom. Ukoliko je cijena predobra da bi bila istinita, najvjerovatnije su to onda lažne Ray-Ban sunčane naočale. Kvaliteta Ray-Ban sunčanih naočala Uzmite naočale u ruku i dobro ih pogledajte. Jesu li prelagane? Jesu li čvrste? Sve Ray-Ban naočale proizvedene su od materijala visoke kvalitete, izdržljive su i napravljene od jednog komada acetata. Ray-Ban sunčane naočale imaju staklene leće, osim nekih novijih modela.
Porijeklo Ray-Ban sunčanih naočala Luxoticca, proizvođač Ray-Bana ima tvornice u Kini i Italiji. Većina proizvodnje nalazi se u Italiji, a nekoliko modela proizvodi se u Kini. Ukoliko na vašim Ray-Ban naočalama piše USA – vaše su naočale ili vrlo stare ili lažne. Postoji još načina kako prepoznati lažne Ray-Ban sunčane naočale, a među njima su i ovi: Oznake na Ray-Ban sunčanim naočalama Na mostu je s donje strane ugraviran Ray-Ban te veličina stakala i mosta u milimetrima.
Na krilima (ručkicama) ugraviran je naziv i šifra modela, šifra boje i veličina. Gravura na originalnim Ray-Ban staklima nije u potpunosti pravilnih ivica, a kopije imaju natpis (ne gravuru) pravilnih rubova. Svaki model također ima naljepnicu – na originalnim Ray-Ban sunčanim naočalama piše Polarized. Na kopijama obično piše 100% UV protection. Originalne Ray-Ban sunčane naočale dolaze s knjigicom The Icons. Kako prepoznati imitaciju ili lažne Ray-Ban sunčane naočale po držačima za nos: Ray-Ban obično ima gumene držače za nos, koji vas ne žuljaju i naočale su udobne za nositi.
Čak i na tome ima ugravirano RB. Lažne Ray-Ban sunčane naočale obično imaju plastične držače ili vrlo neudobne. Kako prepoznati imitaciju ili lažne Ray-Ban sunčane naočale po broju modela: Broj modela je jedinstven, pa jesu li vam naočale original možete provjeriti i na stranicama proizvođača.
Kako prepoznati imitaciju ili lažne Ray-Ban sunčane naočale?
Vidjeli ste Ray-Ban sunčane naočale na Njuškalu za samo 200 kn? Razmislite još jednom. Ukoliko je cijena predobra da bi bila istinita, najvjerojatnije su to onda lažne Ray-Ban sunčane naočale.
Kvaliteta Ray-Ban sunčanih naočala
Uzmite naočale u ruku i dobro ih pogledajte. Jesu li prelagane? Jesu li čvrste? Sve Ray-Ban naočale proizvedene su od materijala visoke kvalitete, izdržljive su i napravljene od jednog komada acetata. Ray-Ban sunčane naočale imaju staklene leće, osim nekih novijih modela.
Porijeklo Ray-Ban sunčanih naočala
Luxoticca, proizvođač Ray-Bana ima tvornice u Kini i Italiji. Većina proizvodnje nalazi se u Italiji, a nekoliko modela proizvodi se u Kini. Ukoliko na vašim Ray-Ban naočalama piše USA – vaše su naočale ili vrlo stare ili lažne.
Postoji još načina kako prepoznati lažne Ray-Ban sunčane naočale, a među njima su i ovi:
Oznake na Ray-Ban sunčanim naočalama
Na mostu je s donje strane ugraviran Ray-Ban te veličina stakala i mosta u milimetrima. Na krilima (ručkicama) ugraviran je naziv i šifra modela, šifra boje i veličina. Gravura na originalnim Ray-Ban lećama nije u potpunosti pravilnih rubova, a kopije imaju natpis (ne gravuru) pravilnih rubova.
Svaki model također ima naljepnicu – na originalnim Ray-Ban sunčanim naočalama piše Polarized. Na kopijama obično piše 100% UV protection.
Originalne Ray-Ban sunčane naočale dolaze s knjižicom The Icons.
Kako prepoznati imitaciju ili lažne Ray-Ban sunčane naočale po držačima za nos:
Ray-Ban obično ima gumene držače za nos, koji vas ne žuljaju i naočale su udobne za nositi. Čak i na tome ima ugravirano RB.
Lažne Ray-Ban sunčane naočale obično imaju plastične držače ili vrlo neudobne.
Kako prepoznati imitaciju ili lažne Ray-Ban sunčane naočale po broju modela:
Broj modela je jedinstven, pa jesu li vam naočale original možete provjeriti i na stranicama proizvođača.
Nemojte kupovati lažne sunčane naočale, ne nude zaštitu vašim očima i napravljene su od nekvalitetnih materijala.
Prije kupovine provjerite je li ovo original, a ne kopija. Proizvod kupujte izravno od proizvođača u prodavaonicama tvrtke ili kod pouzdanih prodavača. Zapamtite da originalni proizvod ne može koštati manje od 80 USD.
Osobine Ray Bana:
Kutija s logotipom duljine 17 cm i širine 5,5 cm u sivoj boji s metalnim nijansama. Tech, Craft serija upakirana u crnu kutiju.
Prisutnost ugraviranog logotipa na desnoj leći. Oznaka marke ne treba se brisati, jer se nanosi ne bojom, već raspršivanjem metala.
Na lijevom staklu lijepa je gravira slova RB.
Broj serije na lijevom uhu.
Na desnoj ručici s unutarnje strane – podaci o državi proizvođača.
Futrola je izrađena od crne kože s logotipom na prednjoj strani i ugraviranom na gumbu. Iznutra je metalna ploča koja štiti staklo od oštećenja.
Na kutiji su napisane sve osnovne informacije: barkod, proizvođač, članak, broj i boja, stupanj zatamnjenja, filter, duljina ručke.
Futrola može biti crna ili svijetlo smeđa s pojačanim logotipom. Unutarnja površina izrađena je od mekog crnog baršuna. Prednji zid je uvijek ojačan kako bi se zaštitio od oštećenja..
Svaka nova sezona u mušku garderobu donosi nekoliko modnih noviteta, ali i vraća sve one omiljene odjevne komade i modne dodatke koji se ističu spojem jednostavnih linija, neutralnih i zemljanih boja, ugodnih materijala i svestranog karaktera te nose status muških modnih klasika. U prepoznatljivom, ali osvježenom izdanju, ti svestrani modeli nalaze se u središtu muške garderobe i svakodnevnih kombinacija.
Za zimsku sezonu, na popisu modnih klasika iz muškog ormara svake se godine iznova ističu puloveri, košulje, odijela i, naravno, elegantan klasični kaputi.
Klasični kaputi za zimski poslovni look
Zbog prirode posla, mnogi muškarci većinu vremena provode u odijelima ili drugim poslovnim kombinacijama, no kad stigne zima, sako neće biti dovoljan da vas ugrije. Zbog toga je dobro investirati u dobar i kvalitetan klasični kaput. Osim što će vas grijati u hladnim zimskim danima koji su nam već stigli, kaput klasičnog kroja vašoj će zimskoj garderobi dati formalan izgled i uglađeni izgled.
Osim što će biti idealni dodatak zimskoj poslovnoj garderobi, klasični kaput ove zime nije rezerviran samo za business look. Neočekivano dobar spoj donose kombinacija elegantnog kaputa i trenirke, a odlično će se uklopiti i u casual kombinacije pletiva i traperica.
Elegantni kaputi ove zime dolaze u crnoj, sivoj, tamnoplavoj i smeđoj boji te u kariranom i herringtone uzorku, nastavku smo izdvojili najbolje modele koje trenutno možete pronaći u trgovinama i web shopovima.